Facebook Badge

Pages

Thursday, February 7, 2019

LINK GROUP ANXIETY / PANIC DISORDER

Assalamualaikum 🤗

Semoga semua yang mengalami panic / anxiety disorder dalam keadaan sihat dan masih tersenyum menghadapi penyakit ini.

Di sini, saya akan sharekan link facebook di mana salah satu cara saya dapatkan kembali semangat saya. Banyak saya meluahkan masalah di dalam group ni. Kadang- kadang saya menjadi silent reader. Baca setiap masalah daripada ahli ahli group. Ada juga artikel- artikel yang boleh jadikan panduan untuk kita pulihkan semangat kita.

LINK (FACEBOOK)

https://www.facebook.com/groups/ADMCGROUP/?ref=share

Harap bila anda semua join group ini, boleh membantu walaupun tak banyak , dalam kembalikan semangat dan kekuatan anda semua untuk sembuh.

TERIMA KASIH. 

done ? so kalau suka , LIKE jer dan FOLLOW !

No comments:

Post a Comment